تبلیغات
فروشگاه اینترنتی - پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

نویسنده :سارای سارای
تاریخ:دوشنبه 24 فروردین 1394-03:45 ق.ظ


 جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )
دسته: مدیریت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 67
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
اخیرا مسائل مربوط به آینده بازاریابی مخصوصا این مساله که آیا بازاریابی سنتی مناسب شرایط غالب قرن حاضر است یا خیر، توجه بسیاری از محققان را به خود جلب کرده است. هرچند در مورد به‌کار گیری اصل اساسی و اولیه بازاریابی یعنی برآوردن نیازهای مشتریان اجماع نظر وجود دارد، اما بحث بر سر این است که محیط کنونی بازار با تغییرات بنیادی نسبت به دهه 60 میلادی تغییر در روشهای اجرای اصول را ضروری می سازد. 
در دنیای امروز بایستی از بازارهای بالغ و به حد کمال رسیده ای سخن گفت که ویژگیهای متفاوتی نسبت به گذشته دارند و از مهمترین ویژگیهای آنها می توان به مهارت و قدرت مشتری و کاهش تاثیر تبلیغات بر وی اشاره نمود. امروزه عرضه کنندگان در بازار کالاهای صنعتی و مصرفی با مشتریانی مواجه اند که تقاضاهای نامحدودی دارند اما کمتر تحت تاثیر ابزار های سنتی بازاریابی قرار می گیرند. از سوی دیگر محصولات بازار از دید مشتری تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند چنان‌که نام تجاری محصول مورد نظر مشتری در دسترس وی نباشد به راحتی «برند» دیگری را جایگزین آن  می کند و این نشاندهنده کاهش وفاداری مشتریان است. رقابت قیمتی نیز معنی سابق را از دست داده است و سازمانهای بازار گرا و مشتری مدار به جای رقابت بر سر قیمت به حفظ و ارتقای وفاداری مشتری به عنوان ابزاری جدید در بازاریابی می اندیشند.
در مفهوم بازاریابی اعتقاد بر این است که نیل به اهداف سازمانی بستگی تام به تعریف و تعیین نیازها و خواسته های بازار های هدف و تأمین رضایت مشتری به نحوی مطلوب‌تر و مؤثرتر از رقبا دارد .در دنیای رقابتهای فزاینده امروز، شرکتهایی موفق خواهند بود که رضایت مشتریان خود را بیشتر تأمین کنند. شرکتهایی که صرفا به دنبال فروش کوتاه مدت نبوده و کسب رضایت بلندمدت مشتری را از طریق ارائه کالاها و خدمات همراه با ارزش برتر و متمایز وجهه همت خود قرار دهند.
در این بازار فوق العاده پویا مشتری از سازمان انتظار دارد که بیشترین ارزشها را با مناسب‌ترین قیمت عرضه کند و سازمانها نیز مدام به دنبال روشهای جدید و ایجاد نوآوری در خلق و ارائه ارزش هستند و حتی از ارزش مشتری تحت عنوان « منبع آتی مزیت رقابتی » خویش نام می برند.





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
How do you strengthen your Achilles tendon?
دوشنبه 16 مرداد 1396 01:45 ب.ظ
You can certainly see your skills in the article you write.

The sector hopes for even more passionate writers such as you
who aren't afraid to mention how they believe. At all times go after
your heart.
Foot Complaints
یکشنبه 15 مرداد 1396 02:35 ب.ظ
Howdy! I realize this is sort of off-topic but I needed to ask.
Does building a well-established website such as yours take a lot of work?
I'm brand new to operating a blog however I do write in my journal everyday.

I'd like to start a blog so I will be able to share my experience and thoughts online.

Please let me know if you have any kind of suggestions or tips for brand new aspiring bloggers.

Appreciate it!
BHW
پنجشنبه 31 فروردین 1396 12:49 ب.ظ
Awesome article.
manicure
یکشنبه 20 فروردین 1396 10:27 ب.ظ
An impressive share! I have just forwarded this onto a coworker who had been doing a little homework on this.
And he actually bought me breakfast simply because I discovered it
for him... lol. So allow me to reword this.... Thanks for the meal!!
But yeah, thanks for spending time to discuss this issue here on your site.
manicure
جمعه 18 فروردین 1396 03:47 ب.ظ
Thank you for the auspicious writeup. It in fact was
a amusement account it. Look advanced to more added agreeable from you!

By the way, how could we communicate?
manicure
سه شنبه 15 فروردین 1396 04:58 ق.ظ
It's remarkable designed for me to have a site, which is beneficial in support of my know-how.
thanks admin
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر